مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 08:052023-07-09سياسي

فارس من| دریافت نوبت و توزیع بار در بندر امام خمینی(ره) سیستمی است


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خوزستان گفت: نوبت دهی برای دریافت بار در پایانه بار بندر امام خمینی(ره) به صورت سیستمی و غیر حضوری و بدون دخالت عامل انسانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، مخاطبان فارس با راه اندازی کمپینی خواستار نظارت بیشتر بر وضعیت  توزیع بار در پایانه بندر امام خمینی(ره) شدند.

این کمپین با عنوان ثبت شده است.

رانندگان معتقدند که توزیع بار خارج از چارچوب قوانین پایانه صورت می گیرد و مسوولان مربوطه نه تنها هیچ اقدامی جهت رفع بی نظمی های موجود انجام نمی دهد، بلکه تخصیص بار در بندر امام خمینی(ره) از طریق فرآیندی غیرمتعارف در خارج از پایانه انجام می شود.

در این رابطه محمد جولانژاد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با اشاره به عدم دخالت عوامل انسانی در فرآیند  نوبت دهی در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: نوبت دهی برای دریافت بار در پایانه بار بندر امام خمینی(ره) به صورت سیستمی و غیر حضوری و بدون دخالت عامل انسانی است.

جولانژاد افزود: نوبت دهی برای دریافت بار در پایانه بار بندر امام خمینی(ره) از طریق نرم افزار اختصاصی رانندگان به صورت برخط و توسط شخص راننده انجام می شود و رانندگان برای دریافت نوبت نیازی به مراجعه حضوری به پایانه ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| دریافت نوبت و توزیع بار در بندر امام خمینی(ره) سیستمی است

فارس من| دریافت نوبت و توزیع بار در بندر امام خمینی(ره) سیستمی است